גפני בוועדת החוקה: "הכסף של הנכים הולך לאאודי של סער ובנט"

    אבי רבינא No Comments on גפני בוועדת החוקה: "הכסף של הנכים הולך לאאודי של סער ובנט"

    ועדת החוקה דנה בחוק הנורבגי | גפני: "התקשורת תקפה אותנו בצדק על בזבוזי הכספים כאשר חוקקנו את החוק הנורווגי. לפתע התקשורת שותקת. היא עסוקה בג'קוזי של נתניהו. לוקחים את הכסף של ניצולי השואה והנכים עבור האאודי של גדעון סער ובנט"

    ח"כ משה גפני צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת
    23:59
    19.05.24
    נתי קאליש No Comments on סופית: הגה"צ ר' מיילך בידרמן ידליק בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    וועדת החוקה של הכנסת מתכנסת בשעה זו לדון בחוק הנורווגי ובחוקים נוספים. רבני דגל התורה הורו לחברי הכנסת של המפלגה להשתתף בדיונים לאחר שבשבוע שעבר הצהיר חבר הכנסת משה גפני כי לא ישלח חברים לוועדת החוקה לנוכח העובדה שבראשה עומד איש התנועה הרפורמית. בדיון משתתפים חברי הכנסת גפני ומקלב מדגל לצד משה ארבל מש"ס.

    בדיון הבוקר תקף חבר הכנסת גפני את התקשורת, ש'שותקת כעת נוכח בזבוז הכספים שנועדים לממן את החוק': "התקשורת תקפה אותנו בצדק על בזבוזי הכספים כאשר חוקקנו את החוק הנורווגי. לפתע התקשורת שותקת. היא עסוקה בג'קוזי של נתניהו. לוקחים את הכסף של ניצולי השואה והנכים עבור האאודי של גדעון סער ובנט".

    ח"כ מקלב אמר בדיון: "ראשית אבקש לדעת האם יש מועד 'פג תוקף' לאלפי ההסתייגות שהגישו בקדנציה האחרונה סיעות יש עתיד ומרצ לחוק הנרווגי?"

    "החוק הנידון כאן הוא חוק שונה בתחלית ממה שהיה עד כה. כאן מדובר על 24 וארבעה שרים שיצאו בנרווגי וזאת מתוך 28 שרים. מדובר על תשעים אחוזים מהממשלה בקירוב שלא יהיו כאן בבנין. אין פרלמנט בו קרוב לשבעים וחמישה אחוזים מהסיעות בקואליציה יתחלפו במסגרת החוק הנרווגי".

    "בקדנציה האחרונה עמדת היעוץ המשפטי כפי שהוצגה לנו הייתה כי שליש סיעה זה קצה גבול היכולת של החוק הנרווגי, אני מבקש ממכם חברי הכנסת לדעת מה ההבדל, מדוע כעת ישנו שקט בנושא הזה? אז עוד היה ממשלת חירום והכל רעש וגעש".

    עוד על סדר יומה של ועדת החוקה: שינוי מועדי אישור התקציב והצבעות על הארכת התקופה המרבית לעבודות שירות ומינוי נאמנים שלא לפי רשימות בחוק חדלות פירעון.



    0 תגובות